Bijna zover!!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Suus T - WaarBenJij.nu Bijna zover!!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Suus T - WaarBenJij.nu

Bijna zover!!!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

12 Juli 2015 | Nederland, Uden

Hallo allemaal,

We tellen de dagen af( nog4) en dan gaat de grote reis beginnen!
We zijn er klaar voor en hebben er ook veel zin in.
Donderdag ochtend om 07.00 brengt Marcel ons naar Schiphol waar we om 11.45 in het vliegtuig vertrekken naar Kuala Lumpur.

We houden dit verslag bij om jullie een beetje op de hoogte te houden maar de site is niet zo handig dus we hopen dat het werkt.
Voor iedereen die op vakantie gaat, veel plezier en ook een goede reis
Groetjes van Max, Merel, Nor en Suus
Xxxx

• 12 Juli 2015 - 11:49

Diek En Jan:

Hoi lieverds,

Gaat snel hè, maar volgens mij heb jij de koffers al 2 weken klaar staan!! Fijne dagen met de voorbereiding, is ook al leuk! We blijven jullie volgen! Dikke knuf voor jullie viertjes Diek en Jan xxxx

• 12 Juli 2015 - 11:59

Maud:

Yes het is gelukt!!!!
    Nu kunnen we jullie lekker gaan volgen vanuit hier.
    Ben zo benieuwd hoe jullie het gaan vinden en beleven.
    Hoop zo dat het boven jullie verwachting uit gaat stijgen!!
    de laatste dagen gaan in en dan is het eindelijk zo ver na hele lange tijd van voorbereiding en wachten.

xx ikke

• 12 Juli 2015 - 12:21

Alex En Jacky :

Het aftellen is nu echt begonnen, op 1 hand nog maar. Spannend
    We gaan jullie zeker volgen matties, we zien jullie nog voordat jullie gaan dus de knuffels komen nog.xxxxxxxx de bernardjes

• 12 Juli 2015 - 14:53

Monique:

Nog even alles inpakken en jullie reis gaat beginnen.
    Mooi, schitterend.... een hele belevenis, die we zeker gaan volgen, hetgeen jullie allemaal in een reisverslag gaan opschrijven
    We bellen nog voor dat jullie vertrekken xxx de Fransjes

• 13 Juli 2015 - 07:18

Ron En Ellen:

Spannend hè? Nu komt het heel dicht bij. Hele goeie reis en geniet er van! Groetjes, de Creutzies.

• 13 Juli 2015 - 08:40

Ensinkies:

Alvast veel plezier en , doe voorzichtig!!
    groetjes uit Wognum

• 14 Juli 2015 - 14:24

Tooltjes ,Wognum:

Als het goed is heb je bijna alles ingepakt hopen dat je niks vergeet.gelukkig kan je het nog een paar keer nakijken.nou we gaan jullie zeker volgen.nou een goede reis alvast.en ga er van genieten.en maak vele leuke herinneringen.veel plezier en groetjes van N,A,M,J.